زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد و دکتری ۱۴۰۴

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد و دکتری ۱۴۰۴

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون ارشد و دکتری ۱۴۰۴

تاریخ ثبت نام و برگزاری کنکور کارشناسی ارشد۱۴۰۴

سازمان سنجش جهت برنامه ریزی جهت برگزاری کنکور ارشد ۱۴۰۴، محدوده زمانی تمام مراحل کنکور ارشد را از طریق دفترچه ثبت نام این آزمون در اختیار داوطلبان قرار می دهد. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1404 در بازه زمانی مشخص شده صورت گرفته و متقاضیان می بایست در این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مراحل ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را پشت سر گذارند.

آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۲ و ۳ اسفند ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون در روزهای ۲۲ تا ۲۸ مهر ماه ۱۴۰۳ انجام می شود.

تاریخ ثبت نام و برگزاری کنکور دکتری ۱۴۰۴

سازمان سنج تاریخ دقیق ثبت نام دکتری ۱۴۰۴ را اعلام کرد تا داوطلبان در زمان مقرر بتوانند به دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1404 پرداخته و فرم ثبت نام خود را تکمیل نمایند. باید گفت که زمان ثبت نام دکتری در دانشگاه های سراسری و آزاد به صورت مشترک بوده و تنها با یک بار ثبت نام در سایت سنجش می توان خود را برای پذیرش در هر دو دانشگاه آماده کرد. تنها تفاوت این است که متقاضیان حضور در دانشگاه آزاد جهت پذیرش، می بایست به هنگام انتخاب رشته، از طریق سایت این دانشگاه اقدام نمایند.

آزمون دکتری ۱۴۰۴ در روز پنجشنبه ۲ اسفند ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون در روزهای ۲۹ مهر تا ۵ آبان انجام می شود. کسانی که با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون دکتری 1404، قصد ثبت نام در این آزمون را دارند می توانند با مطالعه ضوابط و شرایط آزمون، با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org جهت ثبت ناماقدام کنند. توجه داشته باشید که عدم دریافت کد رهگیری، به منزله عدم شرکت در آزمون تلقی خواهد شد.

 

مطالب مرتبط